Sahabat MANTAP

:: Memantapkan Minda Nasional ::

“DOSA BESAR DAP KEPADA ORANG MELAYU”

Posted by Sahabat MANTAP di Jumaat, 14 Mei 2010

Oleh:- Anggerik Desa

Malang bagi PKR dan PAS. Abang Pakatan (DAP) sentiasa memperolehi nikmat, hasil daripada persengketaan sesame melayu. Jangan kita lupa, MELAYU AKAN HILANG di dunia oleh kehandalan melayu juga. Orang lain tidak akan sekali-kali dapat menyentuh hak melayu bumiputra jika tiada bantuan orang-orang bangsa sendiri yang tamakkan KUASA, PANGKAT dan KEDUDUKAN. Sesungguhnya, tiada perkataan yang mampu untuk mengubah mata hati mereka yang telah buta dari bersengketa sesame sendiri. MASA yang akan menentukan. Pada waktu itu, keadaan sudah pun terlambat untuk diperbaiki…. Ini kah yang kita MAHU kan?? Marilah kita sama-sama mengimbas kembali “jasa-jasa” parti yang menjadi ADIK kepada parti pemerintahan di Singapura

2 Respons to ““DOSA BESAR DAP KEPADA ORANG MELAYU””

  1. Affuan said

    Mari juga kita imbas kembali “jasa-jasa” UMNO/ BN dalam memporakperandakan Malaysia dan Islam, duit royalti, sensitiviti agama, penyelewengan jutaan bahkan billion ringgit duit yang sepatutnya dibahagikan kepada rakyat, politik anak beranak serta penghalalan sesuatu yang terang-terang haram. Sejarah membuktikan kerosakan-kerosakan yang dibuat. Takde akai ke nak pikir?

  2. shamshul anuar said

    Saudara Affuan,

    Adakah saudara maksudkan DAP bila bercakap pasal politik anak beranak. Hebat sangatkah parti yang tunjuk penyapu pada orang Melayu [pada 1969 dulu. Bolehkah kita menaruh harapan pada DAP yang menentang aqpa saja berkaitan Islam.

    Sejak bila pula UMNO mainkan sensitiviti agama. Hak bukan Islam sentiasa dijaga. Yang kita tegaskan ialah perkataan “allah” bila diguna oleh Kristian dikhuatiri menjejaskan akidah umat Islam. Janganlah kerana kuasa didunia ini sanggup gadaikan ugama.

Tinggalkan komen