Sahabat MANTAP

:: Memantapkan Minda Nasional ::

Maklumbalas

Assalamu’alaikum w.b.t & Salam Sejahtera,

Halaman ini khusus untuk para sahabat yang ingin memberi komen dan cadangan berhubung blog ini atau darihal aktiviti-aktiviti MANTAP. Kerjasama dan keprihatinan anda kami dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Advertisements

13 Respons to “Maklumbalas”

  1. Sulaiman Bin Rejab said

    Hilangnya Kuasa Islam di Malaysia

    Petikan dari akhbar Utusan Malaysia 14 Jun 2008 di Kota Bharu:-

    Naib Ketua Pemuda PAS, Azman Shapawi bercadang melaksana sistem pentadbiran Islam yang merangkumi undang-undang syariah di 5 buah negeri yang dikuasai oleh (PKR, DAP dan PAS).

    “Pelaksanaannya akan hanya dibuat sekiranya kita mendapat persetujuan daripada PKR dan DAP. PAS tidak boleh memandai-mandai untuk buat keputusan sendiri” katanya

  2. Sulaiman Bin Rejab said

    Saya ambil petikan dalam blog Lim Kit Siang:-

    a-malaysian Says:

    June 14th, 2008 (6 days ago) at 19: 46.12
    Will be there. All Penangnites who love Penang must be there.

    Blood-Suckers

    GE 13 – No matter what, we must ensure that racist umno bn do not regain the power like they had for the past fifty years.

  3. Sulaiman Bin Rejab said

    http://blog.limkitsiang.com/2008/06/14/pakatan-rakyat-protest-oil-hikes-ceramah/

    Baca sendiri dalam website yang tertera di atas

  4. Sulaiman Bin Rejab said

    “MB Selangor akui duit derma masuk akaun PKR”

    Bukankah ini menyalahguna kuasa kalau boleh carilah peguam yang handal kaji dan saman beliau. Bagi menegakkan keadilan. Kalau dulu beliau mempertikaikan Duit Balkis.

  5. pUtErA_AdnAn said

    “Reaksi Isu Politik Tiga Segi”
    MUNGKIN @ TAK MUNGKIN?

    Hubungan politik tiga segi memang rumit. Datuk Seri Anwar Ibrahim dipercayai serius untuk berbaik-baik dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad. Datuk Seri Abdullah Ahmad nampaknya terus membisu terhadap segala masalah dan isu yang telah dibangkitkan oleh Tun Dr. Mahathir selama ini. Beberapa individu di sekeliling Datuk Seri Abdullah pula kononnya sedang merintis jalan supaya Datuk Seri Anwar kembali ke pangkuan UMNO.

  6. pUtErA_AdnAn said

    Dia nimana ingat Allah swt,sebab tu sanggup jadi barua barat dan pengkhianat negara sendiri…
    padan ngan muka hampa semua….ikut sangat anwar tu..

    • jihad said

      assalamualaikum,,obama keturunan kulit hitam musuh dia pun tak guna untuk menyerang batang tubuh dia,,profesional ckit.
      buka minda kita.sedangkan rasullullah pun menentang bapa saudaranya abu jahal..itu se jahil2 orang jahiliah pun tak panggil nabi pengkianat bangsa tetapi ia menggelarkan rasullullah sebagai memperbodohkan2 pemimpin kamu,,,
      merdekakan pemikiran kita,,lu pikir lah sendiri!

  7. pUtErA_AdnAn said

    forum ‘Memeluk Islam’ yang mencetuskan kontroversi apabila pelbagai pihak mengadakan demonstrasi membantah di luar pejabat Majlis Peguam .Kalau hendak dirungkai balik, akan mencetuskan perbalahan yang boleh menggugat kestabilan dan keamanan dalam negara kita..
    bawa2 la bersabor yer…..

  8. khir said

    kepada ANAK KAJANG…
    jangan bersikap biadab dan besar diri dengan senarai kesalahan dan keburukan yang dibuat terhadap bekas MB PERAK.
    saya pun orang UMNO juga.
    tapi tak de la sampai buat cam awak tu..
    dia ada juga beri sumbangan terhadap negeri Perak.awak ada ke??
    dia tu orang agama.kamu?? dah banyak ke pahala yang kamu dapat dpd ALLAH untuk kutuk orang?
    saya macam ni boleh hilang kepercayaan lah terhadap UMNO..
    muhasabahla diri tu sendiri sebelum sesuka hati nak menyenaraikan kesalahan orang lain..
    jangan tunjukkan UMNO tu buruk kpd orang lain.tak elok tu..
    yang penting kita jujur dengan agenda perjuangan kita..bukan nak cari kesalahan orang lain.kita juga banyak buat salah.ingat tu!!
    salam….

  9. Salam dari Indonesia, Apakhabar?. Mari berkunjung kesini. baca artikel2 IslamBermutu, Insyaallah.

    salam

  10. Mohd Safar Hasim said

    Jalur Gemilang telah dicipta oleh Allahyarham Mohamed Hamzah pada tahun 1947 yang ketika itu berusia 29 tahun dan merupakan seorang arkitek di Jabatan Kerja Raya (JKR) di Johor Bahru, Johor.

    Harap dapat dibetulkan… rekabentuk bendera ini dibuat dalam tahun 1949, bukan 1947.

    Safar

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: