Sahabat MANTAP

:: Memantapkan Minda Nasional ::

PKR, Parti Untuk Orang-Orang Yang Kecewa

Posted by Sahabat MANTAP di Rabu, 22 Julai 2009

Oleh: Tenda Biru

Apa nak cakap lagi, PKR ialah sebuah parti politik tempat berkumpulnya MANUSIA-MANUSIA YANG KECEWA. Lihat sahaja contoh-contoh terbaru, Zaid Ibrahim contohnya, ini satu kesilapan PM terdahulu yang dengan niat sucinya nak ambil manusia yang terkenal lebih PRO kepada pembangkang dari UMNO sendiri sebagai sanator dan menteri penuh! Pelbagai isu yang dimainkan oleh beliau. Sekarang dia nak pujuk Tengku Razalie masuk PKR pula. PKR masih tak belajar dari kesilapan. Di Perak juga buat macam ini tarik sana tarik sini akhirnya dia yang kena balik. Kesiannnnnn, ni nak main tarik-tarik, lompat-lompat lagi?

Baru-baru ini pula si cina Chua Jui Ming masuk PKR. Ini juga orang kecewa di buang dari jawatan menteri kemudian masuklah PKR. Dan lepas masuk PKR boleh cakap macam-macam tentang keburukan MCA. Masa jadi menteri dulu tak bising-bising. Biasalah, masa itu dia senang, seronok dan mewah serta di sanjung, bila kena turun dari jawatan menteri apa lagi kecewalah jawabnya. Dan yang paling kecewa ialah ketua mereka iaitu ANWAR IBRAHIM! Ini lagi lah kecewa, maklumlahkan, 1 langkah je lagi nak jadi PM! Mahu tak kecewa!! Jadi tak hairanlah perjuangan PKR ialah “menjadikan Anwar Ibrahim sebagai PM”.

Tapi percayalah, wahai semua penyokong-penyokong PKR, anda juga akan turut kecewa seperti para pemimpin-pemimpin anda. Buat apa habiskan masa memperjuangkan seorang PELIWAT yang tak habis-habis MENIPU rakyat!

Harap-harap mahkamah tak terikut-ikut dengan tarian penipuan Anwar Ibrahim yang selagi boleh akan cuba melengah-lengahkan proses perbicaraannya itu.

Advertisements

4 Respons to “PKR, Parti Untuk Orang-Orang Yang Kecewa”

  1. shafifah said

    Dapatkan Jadual Majlis Ilmu sekitar Lembah Kelang bulan Julai & Ogos 2009 : http://pondokhabib.files.wordpress.com/2009/07/jadualjo.jpg

  2. mie said

    aku pon penah kna tpu ngan nuar bangang tu,sian Tun M aku sumpah seranah dia…

    Bg aku,pemimpin UMNO datang dan pergi,tp legasi UMNO harus diwarisi selagi x menjahanamkan bangsa,agama dan negara.

    HIDUP UMNO !!!!

    ore mudo klate

  3. otak lu.. said

    Sape2 yang still sokong Anwar mmg la buta!!!
    anwar tu penjahat!!!!

  4. azman said

    boleh dikategorikan org kecewa ni.

    – timbalan menteri
    – menteri
    – kontraktor2 barua

    HIDUP BN HIDUP UMNO SATU MALAYSIA

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: