Sahabat MANTAP

:: Memantapkan Minda Nasional ::

Nizar akan kecundang di Bukit Gantang

Posted by Sahabat MANTAP di Jumaat, 27 Mac 2009

Oleh:-Mawar Berdarah

Hanya menanti hari yang dinantikan. Tujuh April. Waktu itu DS Najib adalah seorang Perdana Menteri. PerakBangkit pula telah menerima hits yang hebat. Peliknya, tiada satu iklan pun yang diletakkan. Nizar masih bermimpi sebagai MB. Menteri Boneka. Yang diangkat oleh Nizar tinggi-tinggi ialah Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming. Begitu juga Idham Lim yang bahalol. Ekstimis Cina sejati. Agaknya sisa pejal babi yang pernah menjadi darah dagingnya masih membabi.

Bukit Gantang menolak orang asing. Bukit Gantang akan menolak darah babi. Bukit Gantang ada sejarahnya yang tersendiri. Bukit Gantang akan mengajar manusia akan halusi budi dan pekerti.Karakter Najib bertubi-tubi mereka cuba bunuhi. Namun fitnah kesumat itu akan melumatkan kekejian mereka. Allah Lebih Mengetahui.

Orang Cina bukanlah seperti Nga dan Ngeh. Mereka berdua adalah komunis. Orang Cina bukanlah seperti Idham Lim. Orang Cina tidak ekstrimis. Orang Cina adalah bangsa yang bijak.Orang Cina bijak berniaga. Mereka tak akan tukarkan kebodohan dengan kedunguan. Orang Cina ini lembut pekertinya. Mereka adalah penyayang dan suka disayangi. Mereka bukanlah bangsa yang kasar.

Orang Cina sukakan Najib. Watak Najib amat disukai oleh orang Cina. Orang Cina tak sukakan watak Anwar yang bengis. Orang Cina juga tak sukakan watak Nizar yang sombong, takbur dan belagak. Lebih 50% undi Orang Cina akan diberikan kepada Najib. Mereka akan mengundi wajah Najib yang lembut, sopan dan baik pekerti.

Dari sumber:-

Perak Bangkit-bukit gantang bersatu

17 Respons to “Nizar akan kecundang di Bukit Gantang”

  1. ingatlah said

    ingatlah semasa bercakap, jangan bertuhankan nafsu dan emosi, ingatlah allah, jangan tohmahan dan nesta terpaantul padaa diri sendiri

  2. ingatlah said

    siapa alat siapa, jangan bercakap berbaur perkauman, ingatlah, diri itu benar-benar islamkah, kalau mengaku diri islam, takkan tergamak melontar penghinaan sesama islam, siapa derhaka, mengapa manusia derhaka dengan tuhan tidak jadi isu, ke mana hilangnya akal yang waras, bercakap biarlah berlapik dengan ilmu jangan mengikut hawa nafsu, rosak diri sendiri nanti, beristighfarlah kalau saudara orang Islam

  3. manic said

    Yes, only the Almighty knows of all the crimes of the BN government.

  4. ooo..aaala said

    Tanah 999 tahun terus ON tak de masalah, kg Baru juga boleh diteruskan..dulu masa PR bukan main marah…pirah…UMNO bingai

  5. Ajajal said

    the writer is living in a lost dream world who do not understand race and religion. Grow up and face the real world UMNO AND COPONENT PARTIES ARE OF YESTERDAY FILLED WITH CORRUPTORS.

  6. Najis said

    Orang cina suka wajah najib yg lembut!!!
    PEMBUNUH ORANG CINA MONGGOLIA YG LEMBUT!!

  7. vengai said

    Ya betul. YB Nizar akan kecundang diP59.Itu pasti akan diusahakan oleh Amino.Jutaan wang cukai rakyatakan ditabur untuk membeli undi.Spr turut menyumbang untuk mendaftar undi hantu bersama hantu hantunya.Tapi dengan izin tuhan hati pengundi P59 akan bercahaya ketika mengundi bukan kerana duit sogokan tetapi cahaya dari roh Mongolia akan mengingatkan mereka siapa patut diundi.Jangan bermimpi undi cina akan menolong si bibir merah.Orang cina akan ingat Mongolia sebelum membuang undi kerana negara itu adalah jiran nenek moyang dan ada pertalian darah.Jangan mimpi Bee End akan dapat undi cina.Undi India lagi tak kan dapat sebab Semi Value jadi presiden balik.Orang india tak lupa apa dilakukan oleh BEE End terhadap etnik mereka.Rakyat malaysia bukanya bodoh.Yang bodoh adalah mereka cuba membodohkan rakyat.Yb. Nizar adalah MP bar P59 selepas tengah malam 1 April.Hidup pakatan .

  8. puteri said

    saya x setuju dgn anggapan penulis terhadar Nizar..

    Sedap mulut nak bercakapp..
    Fikir panjang baru leh cakap….

    umno yang zalim…. NAJIB yang zalim yg membunuh CINA Monggolia tu…

  9. yoeb said

    lucu betui ayat yang kome tulis tu…. hahaha..

  10. malaysian96 said

    we wan a gov who hlps the ppls in their economy,safety,solve poblems,n many more that now we r difficulties not corruption,unfair for justice in court,talk big in the media n show that we r all ok!!!alwys sucks our bloods!!so much crime now but noting action takan only busy catching pr mps n the rakyats wat for!!!wat kind of gov is dis!!!as a gov u mst do better then b4 but now is gettin worst for us!!!busy in assmbly to get the title for wat not for us!!we work so hard n they r relaxing as a malaysian we do not wan like dis kind of gov!!!we wan change the ppls power!!!

  11. Ir Leman said

    Saya risau kalau Sahabat MANTAP menulis dengan gaya bahasa macam ni kerana keterlaluan. Ini boleh menyebabkan orang benci kepada UMNO. Fikir-fikirkan kah..

  12. kelulut said

    betoi le kata ktb ..ini perak bongok bukan perak bangkit….

    mane ajaran mike dapat org yg pernah kaman babi akan terus perangai buruk…

    tu melayu umno makan rasuah..sama leee..haraam macaam babi…tule ..sian mike

  13. metallurgist88 said

    Ramai yang mengatakan mereka mahukan pemimpin yang berpekerti mulia… yang bersih… Tapi ramai yang berperangai mengikut nafsu dan syaitan.. Mereka menuduh si polan membunuh..mereka menuduh sipolan rasuah..mereka menuduh sipolan zalim.. Tapi mana buktinya???? sekadar mendengar cakap cakap orang…sekadar melihat “Statutory declaration’ yang menjadi barang mainan sekarang.. bolehkah di anggap bukti kukuh? Sedangkan ada si polan yang sudah sumpah murbahalah di masjid pun kamu kata tak betul??? So, siapakah yang sebenarnya beremosi??? Korang telah menjadi pandai dan bijaksana kerana jasa kumpulan tertentu. Adakah korang tidak berterima aksih. bayangkan kalau pemimpin kita seperti Marcos…seperti Kim Jong Il..seperti saddam.. dalam senario tersebut bolehkah anak nelayan menjadi jurutera?.. bolehkah anak petani menjadi jutawa. Sedarlah Dalam tahun 60an hanya 3 daripada 10 orang melayu tinggal di bandar, kini kampung pun telah menjadi seperti bandar.. Sudahkah kita lupa????

  14. metallurgist88 said

    Malaysian 96, you forgot aa when country so prosper in 90s, everybody become rich, especialy many chines, you never complaint. But u forgot when rich that time, you do construction, you do factory you do trading,never think to safe for rainy days.That time all malaysian also dont want kuli job,all want to be boss. So we import foreign flers to work in malaysia. But now globaleconomy become difficult, u blame malaysia government. Now got extra foreign workers retrenched but not send back, do crime, u blame malaysian govt. So how??? U think change govt can be better eh?? At least aa this govt proven give chance people to prosper in 80s and 90s. But now difficult time,all abandon.. how can aa?

  15. P059-BN said

    Penulisan yg baik. Tahniah kpd penulis.Nizar pasti kalah dibukit gantang.

  16. mohd irwan said

    PAS PASTI MENANG INSYAALLAH…

  17. KekohSokmo said

    teori tinggal teori
    beend mereput
    2-1
    hehehehehhehehehehheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: